Totes les pàgines
- Accessibilitat
- Activitats de l'aula Moodle
- Activitats de l'aula Moodle per a estudiants
- Activitats furtives
- Activitats i Recursos de Moodle
- Activitats i recursos de Moodle
- Afegir una imatge de curs a l’aula Moodle
- Ajudes i suport
- Altres ajudes de Wooclap
- Altres informacions sobre H5P
- Altres informacions sobre Mahara
- Aplicacions virtualitzades
- Aprenentatge basat en problemes (ABP) / Aprenentatge basat en casos clínics (ACC)
- Aprenentatge basat en recerca (ABR)
- Aprenentatge cooperatiu
- Aprenentatge i servei (ApS)
- Aprenentatge per projectes
- Aprentatge basat en reptes
- Assistència
- Assistència per a estudiants
- Aula invertida (flipped classroom)
- Aules híbrides
- Aules virtuals per a estudiants
- Autovaloració de l'aula virtual
- Avaluació i GenAI
- Avaluació social de fòrums
- Avaluar a Moodle
- Avaluar a Moodle per a estudiants
- Avaluar un fòrum de Moodle
- Base de dades
- Base de dades per estudiants
- Blocs laterals de Moodle
- Blog UDUTE
- Board
- Board per a estudiants
- Bones pràctiques de reunions amb MS Teams
- Cada persona inicia un debat
- Campus Virtual
- Canviar totes les dates d'una aula virtual de cop
- Carpeta
- Carregar fitxers d'àudio a Medial
- Clipchamp
- Com accedir a Wooclap
- Com afegir un esdeveniment Wooclap a l’aula Moodle
- Com afegir un esdeveniment Wooclap a un MS Power Point
- Com compartir recursos a l'aula Moodle
- Com configurar el qualificador si tenim repesques
- Com crear i importar una plantilla de portafolis
- Com crear una reunió d'MS Teams
- Com crear una reunió d'MS Teams des de Moodle
- Com editar la plantilla institucional UVic de diapositives
- Com enregistrar material docent amb MS Teams
- Com enregistrar àudio en un MS PowerPoint
- Com passar els enregistraments d'MS Teams a Medial
- Com passar els enregistraments de Zoom a Medial
- Com utilitzar Medial
- Com utilitzar Screencastify per enregistrar vídeos
- Com utilitzar Wooclap amb MS Teams
- Com utilitzar Wooclap amb Zoom
- Comentar un pdf
- Common.css
- Compartir, participar i gestionar un portafolis
- Compartir continguts H5P
- Conceptes del model de formació UVic-UCC
- Configuració de l'aula
- Configuració de les notificacions de Moodle
- Configuració del qualificador a la Facultat de Medicina
- Configuració d’avaluacions complementàries
- Configurar una guia de qualificació de Moodle
- Configurar una rúbrica de Moodle
- Consideracions socials i ètiques
- Consideracions socials i ètiques; avaluació i reglament
- Consulta
- Consulta per a estudiants
- Controla l’assistència amb Moodle
- Correu electrònic
- Creació de continguts
- Creació social de preguntes de tipus test
- Creació social de preguntes de tipus test per a estudiants
- Crear contingut
- Crear esdeveniments des de la pàgina principal de Wooclap
- Crear grups
- Crear una tasca de portafolis Mahara a Moodle
- Debat
- Debat per a estudiants
- Debat simple
- Detector de plagi
- Edició d'imatges
- Edició de vídeos – OpenShot Video Editor
- Editar àudio
- Editor ATTO
- Editor TinyMCE
- Eines de GenAI i la creació de prompts
- Eines de correcció MS Word
- Eines i recursos d'MS Teams durant la reunió
- El bloc Full d’assistència a Moodle
- El seguiment de compleció d’activitats a Moodle
- El seguiment de l'estudiant amb Moodle
- Emmascarar una part d’un vídeo amb OpenShot
- Encrustar àudio a Moodle
- Enllaç
- Enquestes del professorat: com respondre i com consultar els resultats
- Enregistrament-de-videos-a-casa-escenografia-i-recursos
- Enregistrament de vídeos a casa escenografia i recursos
- Enregistrament de vídeos – OBS Studio
- Enregistrament obs
- Ensenyament, aprenentatge i GenAI
- Ensenyar i aprendre amb la GenAI a la UVic-UCC
- Estadístiques de Medial
- Estudi de casos
- Etiqueta
- Excloure les notes buides
- Explorant eines de GenAI i la creació de prompts
- Exportar el contingut complet d’un fòrum de Moodle
- Exportar notes des del qualificador
- Fer enquestes a MS Teams
- Fer i restaurar còpies de seguretat a Moodle
- Fitxer
- Framadate
- Fòrum
- Fòrum d'avisos i notícies
- Fòrum de Preguntes i respostes
- Fòrum de preguntes i respostes
- Fòrum estàndard mostrat com si fos un blog
- Fòrum estàndard per a ús general
- Fòrum per a estudiants
- Gestió i tancament d'actes a Sigma
- Gestió i tancament d'actes de formació contínua a Sigma
- Glossari
- Glossari per a estudiants
- Gravacions de pantalles
- Gravar vídeo d'estudiants a Moodle
- Gravar àudio d'estudiants a Moodle
- Greenshot
- Grups a l'aula Moodle
- Guia d'estil del wiki
- H5P
- H5P: Accordion
- H5P: Advent Calendar
- H5P: Agamotto
- H5P: Arithmetic Quiz
- H5P: Audio
- H5P: Audio Recorder
- H5P: Branching Scenario
- H5P: Chart
- H5P: Collage
- H5P: Column
- H5P: Course Presentation
- H5P: Crossword
- H5P: Dialog Cards
- H5P: Dictation
- H5P: Documentation Tool
- H5P: Drag and drop
- H5P: Drag the Words
- H5P: Essay
- H5P: Fill in the Blanks
- H5P: Find Multiple Hotspots
- H5P: Find the Hotspot
- H5P: Find the Words
- H5P: Flashcards
- H5P: Guess the Answer
- H5P: Iframe Embedder
- H5P: Image Choice
- H5P: Image Hotspots
- H5P: Image Juxtaposition
- H5P: Image Sequencing
- H5P: Image Slider
- H5P: Image pairing
- H5P: Interactive Book
- H5P: Interactive Video
- H5P: KewAr Code
- H5P: Mark the Words
- H5P: Memory Game
- H5P: Multiple Choice
- H5P: Personality Quiz
- H5P: Question Set
- H5P: Questionnaire
- H5P: Single Choice Set
- H5P: Sort the Paragraphs
- H5P: Speak the Words
- H5P: Speak the Words Set
- H5P: Summary
- H5P: Timeline
- H5P: True/False Question
- H5P: altres elements dins dels continguts
- H5P: copiar i enganxar
- Icones de Moodle 4.4
- Imatge institucional UVic-UCC
- Imatges
- Importar/exportar preguntes entre H5P i el banc de preguntes de Moodle
- Importar continguts d'una aula Moodle a una altra
- Importar notes des d'un document MS Excel al qualificador
- Impressió centralitzada
- Imprimir tasques d’estudiants totes de cop
- Incrustar arxius H5P al wiki
- Incrustar video medial a H5P
- Incrustar videos Medial al wiki Recursos docents
- Incrustar videos YouTube al wiki Recursos docents
- Informes de Moodle
- Informes i enregistraments d'una videoconferència amb MS Teams
- Inici antic
- Insígnies
- Introducció a la Intel·ligència Artificial Generativa (GenAI)
- Kit d'accessibilitat Brickfield
- Les reunions d'MS Teams
- Llibre
- Llista de verificació
- Llista de verificació per a estudiants
- Llistat d'estudiants d'un curs de Moodle
- Llistat de pàgines
- Lliçó
- Lliçó magistral
- MS Flip
- MS OneDrive
- MS Stream
- MS Teams
- Manual Cluster HPC UVic-UCC
- Manual d'ús de l'aplicatiu de TFG/TFM per a membres d'un tribunal
- Manual d'ús de l'aplicatiu de TFG/TFM per a professorat tutor
- Manual d'ús de l'aplicatiu de TFG per a l'estudiantat de grau
- Manual d'ús de l'aplicatiu de TFM per a l'estudiantat de màster
- Manual de Moodle per al professorat
- Manual de uso del aplicativo de TFG para el estudiantado de grado
- MediaLecture: enregistrar la pantalla des del web
- Medial: editar un vídeo
- Medial: el nostre gestor de vídeos
- Medial: enregistrar amb càmera web
- Microsoft 365
- Missatges de l'equip docent
- Model de formació de la UVic-UCC
- Modificar el nom visual a Mahara
- Moodle
- Moodle per a estudiants
- Més informacions sobre la UVic-UCC
- Normatives
- Noves icones de Moodle 4.2
- Obstacles i remeis en l'ús de qüestionaris Moodle
- Offline Quiz
- Offline Quiz per a estudiants
- Opcions de configuració de la reunió amb MS Teams
- Organitzacions de reunions
- Paràmetres comuns de mòduls
- Peerwork
- Peerwork per a estudiants
- Per què serveixen les diferents activitats i recursos de Moodle?
- Personal de nova incorporació
- Plataformes Moodle a la UVic-UCC
- Plataformes UVic
- Portafolis Mahara
- Presentació de la guia de GenAI
- Presentació de la guia de GenAI a la UVic-UCC
- Propietat intel·lectual
- Protocol d'actes amb component en línia
- Pàgina
- Qualificació en situacions especials
- Qualificador Moodle
- Qüestionari
- Qüestionari per a estudiants
- Recursos de l'aula Moodle
- Recursos de l'aula Moodle per a estudiants
- Resolució d'exercicis
- Restriccions per grups i altres conceptes
- Retallar un vídeo amb Avidemux
- Retroacció de la tasca
- Retroalimentació
- Retroalimentació per a estudiant
- Safe Exam Browser
- Sharing Cart
- Simulació
- Sondeig de planificació amb MS Outlook
- Subtítols en català
- Subtítols i transcripció a MS Teams
- Subtítols i transcripció de reunions a MS Teams
- TUI
- Table of contents
- Taller
- Taller per a estudiants
- Tasca
- Tasca per a estudiants
- Tauler Moodle 4
- Text multilingüe a l’aula Moodle
- Tipus d'H5P
- Trametre el portafolis a Moodle
- Transcriure i fer resums amb la IA de Zoom
- Traspàs d’actes de TFG i TFM
- Treball en grup
- Tria de grup
- Tria de grup per als estudiants
- Trobar imatges
- URecursos
- URespon
- Urecursos 2
- Urecursos 3
- Urecursos 4
- Urecursos 5
- Usos de qüestionaris. Avantatges
- Usos emergents de la GenAI en educació
- Utilitzar Medial des de Moodle
- Utilitzar un full de qualificació fora de línia
- Utilitzar un vídeo Medial en un H5P
- Utilitzar una aula Moodle com a estudiant
- Vistes del qualificador
- Visualització de vídeos de Medial
- Vídeo
- Wifi
- Wiki
- Wiki de recursos docents
- Wiki per als estudiants
- Wooclap
- Xat
- Zoom
- Àudio
- Ètica i regulació
- Ús de l'aula Moodle de seguiment TFG/TFM